Σάββατο 15 Ιουνίου 2013

Είναι ο φασισμός ηλίθιε!

Πρώτα ήρθαν για τους μετανάστες (πογκρόμ σε γειτονιές, σε λαϊκές αγορές, κάψιμο μαγαζιών, μεταμεσονύχτια τάγματα εφόδου, οργανωμένα τυφλά μαχαιρώματα, Μανωλάδες, Αμυγδαλέζες). Δεν μίλησα γιατί δεν ήμουν μετανάστης...

Μετά ήρθαν για τους αναρχικούς (φίμωση Indymedia, κατάληψη Δέλτα, βίλα Αμαλίας, βασανιστήρια συλληφθέντων). Δεν μίλησα γιατί δεν ήμουν αναρχικός...

Μετά ήρθαν για την τέχνη (θέατρο Χυτήριο, λογοκρισία σειρών στην τηλεόραση). Δεν μίλησα γιατί δεν με απασχολούσαν...

Μετά ήρθαν για τους συνδικαλιστές και τους εργαζόμενους (απαγόρευση διαδηλώσεων, επιστρατεύσεις, απολύσεις). Δεν μίλησα γιατί δεν ήμουν συνδικαλιστής και είχα ακόμα την δουλειά μου και τον βασικό μισθό μου...

Η κατάσταση ωρίμασε και μετά το Indymedia σειρά πήρε η ΕΡΤ. Δεν μίλησα γιατί εγώ δεν βλέπω ΕΡΤ. Προτιμώ Μέγκα, Αντέννα, Σταρ και Σκάι που δεν τα πληρώνω από την τσέπη μου, έχω μεγαλώσει με αυτά και μου έχουν διαμορφώσει την κριτική μου σκέψη, την πολιτιστική μου ταυτότητα, την παδεία και τον τρόπο που αντιμετωπίζω τα πράγματα.

Σε λίγο έρχονται για μένα. Κανείς δεν θα μιλήσει γιατί κανείς δεν είναι "εγώ" και μόλις κατάλαβα πόσο πειθήνιο και ηλίθιο ανθρωπάκι ήμουν...


Martin Niemöller http://wikipedia.qwika.com/en2el/First_they_came...

Δημοφιλείς Αναρτήσεις

    Παλαιότερες Αναρτήσεις