Δευτέρα 8 Ιουλίου 2013

Ψηφίζω Χρυσή Αυγή γιατί...

1. είμαι εθνικιστής / λατρεύω τους Γερμανούς / είμαι πατριώτης

2. έξω οι ξένοι / έξω οι ξένοι που δεν είναι μπράβοι / έξω οι φτωχοί ξένοι

3. ο Χίτλερ δεν έχει κριθεί από την Ιστορία / ο Χίτλερ ήταν φιλέλληνας / ο Χίτλερ ήταν μεγάλη προσωπικότητα

4. είμαι χριστιανός / είμαι δωδεκαθεϊστής / είμαι απόγονος του θεού Πάνα

5. είμαι Αίληνας / είμαι Έλλοινας / είμαι Ellhnac

6. θα ξεβρωμίσει ο τόπος / θα γεμίσει ο τόπος αίματα / έματα πως είσαι μάγκας

7. οι κουμμουνισταί είναι άθεοι / οι κουμμουνισταί θέλουν να μας πάρουν τα σπίτια / οι κουμμουνισταί είναι προδότες

8. μας ψεκάζουν / έχουμε κρυμμένα υπερόπλα στο κέντρο της γης / οι πιλότοι μας γαμάνε

9. δεν ανέχομαι να ζουν οι Έλληνες στη φτώχια / οι Έλληνες πρέπει να ζήσουν με μεροκάματα 15 € / οι εφοπλιστές μας είναι πατριώτες και πρέπει να απαλλαγούν από τους φόρους.

10. οι γερμανοί ναζί δεν κατέστρεψαν την Ελλάδα / οι γερμανοί ναζί ήρθαν σαν φίλοι / οι έλληνες συνεργάτες τους ήταν ήρωες

11. όλοι οι άλλοι είναι εβραίοι / οι εβραίοι θέλουν να μας εξαφανίσουν

12. το ολοκαύτωμα δεν έγινε ποτέ / καλώς έγινε το ολοκαύτωμα

13. καταδικάζω τη βία από όπου κι αν προέρχεται / με τη βία θα διώξουμε τους αλλοδαπούς / τα τάγματα εφόδου μας είναι ειρηνικά


14. είμαι νεοναζί / δεν είμαι νεοναζί / είμαι παλιοναζί

15. είμαι αντισυστημικός / η κυβέρνηση αντιγράφει τις μεθόδους μας / κρύβομαι πίσω από τα ΜΑΤ / τα δικαστήρια μας αθωώνουν γιατί δεν υπάρχουν στοιχεία

16. ο Κασιδιάρης είναι παίδαρος / ο Κασιδιάρης είναι μάγκας / ο Κασιδιάρης ως σωστός έλληνας οικογενειάρχης παντρεύεται τη Βούλα

17. οι αρχαίοι έλληνες δίδαξαν πολιτισμό / ο Πλούταρχος είναι μεγάλος καλλιτέχνης / ο Γαϊτάνος είναι άνθρωπος του πνεύματος

18. γιατί δίνει τρόφιμα μόνο σε έλληνες / γιατί δίνει αίμα μόνο για έλληνες / γιατί ετοιμάζει κρεμάλες μόνο για έλληνες

19. ο Αντετονκούμπο είναι χιμπατζής / ο Μιχαλολιάκος είναι Άριος / μπορεί να μοιάζουμε με πίθηκους αλλά είμαστε ελληνόψυχοι

20. μια χούντα μας χρειάζεται / δεν είμαι φασίστας / είμαι φασίστας / μπερδεύτηκα…


Πηγή: 2310net.gr

Δημοφιλείς Αναρτήσεις

    Παλαιότερες Αναρτήσεις