Σάββατο 31 Οκτωβρίου 2020

Διάγγελμα Κούλη Βοναπάρτη Σίζαρ Μητσοτάκη


Γόνος Κούλης Βοναπάρτης Μωυσής Τσόρτσιλ Γκόμενος Χέρκουλες Κλιντ Ίστγουντ Τσιτάχ (αν ξεχάσαμε κάποιον χαρακτηρισμό που του έχουν δώσει κατά καιρούς τα ΑΡΔ της λίστας Πέτσα συμπληρώστε τον) Μητσοτάκης στο διάγγελμα:

Σε α' ενικό:

ΕΓΩ... ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ... ΕΔΩΣΑ ΕΝΤΟΛΗ... ΕΓΩ... ΚΛΕΙΝΩ... ΠΗΡΑ ΑΠΟΦΑΣΗ... ΘΕΩΡΩ... ΕΓΩ... ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ... ΚΑΝΩ ΠΡΑΞΗ... ΕΙΠΑ... ΕΓΩ... ΕΔΩΣΑ ΕΝΤΟΛΗ... ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΜΟΥ... Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΔΥΣΚΟΛΗ... ΕΓΩ... ΠΡΟΧΩΡΩ ΣΕ... ΕΓΩ... ΗΘΕΛΑ... ΘΑ ΘΕΣΩ... ΘΑ ΣΑΣ ΜΙΛΗΣΩ... ΕΓΩ... ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ... ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ... ΔΕΝ ΚΡΥΦΤΗΚΑ... ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΜΟΥ... ΕΓΩ... ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΚΕΙ... Η ΣΚΕΨΗ ΜΟΥ... ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ... ΔΕΝ ΘΑ ΚΛΕΙΣΩ ΤΑ ΜΑΤΙΑ... ΕΓΩ... ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΜΟΥ... ΘΑ ΣΑΣ ΜΙΛΗΣΩ... ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ... ΔΕΝ ΚΡΥΦΤΗΚΑ ΠΟΤΕ... ΕΓΩ...

2 και μοναδικές χρήσεις α' πληθυντικού:

1. [...] όταν οι δραματικές εικόνες των γεμάτων νοσοκομείων ΜΑΣ ΟΔΗΓΗΣΟΥΝ στη συνειδητοποίηση του μεγέθους του προβλήματος θα είναι αργά.

2. [...] φαίνεται πως δεν ΚΑΤΑΦΕΡΑΜΕ να τιθασεύσουμε τον εφησυχασμό.

Δημοφιλείς Αναρτήσεις

    Παλαιότερες Αναρτήσεις