Πέμπτη 20 Μαρτίου 2014

Ο Τριανταφυλλόπουλος, οι νεοναζί και η επικοινωνιακή τους σύμπραξη

Στον Μάκη Τριανταφυλλόπουλο, παρότι ανέκαθεν κίτρινος δημοσιογράφος που έχτισε την καριέρα του πάνω στην προσωπική ζωή και την δημόσια διαπόμπευση του Στέφανου Κορκολή και άλλων δημοσίων προσώπων, οφείλουμε να του αναγνωρίσουμε ότι κάποτε ήταν στην κορυφή της δημοσιογραφικής πιάτσας, ότι κι αν αυτή αντιπροσώπευε. Για ένα αρκετά μεγάλο διάστημα οι εκπομπές του χτυπούσαν κόκκινο στα μηχανάκια της AGB και πολλοί ξαγρυπνούσαν παρακολουθώντας τις.

Ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος των τελευταίων ετών προκαλεί λύπηση σε όποιον κάτσει και παρατηρήσει την κατάντια του και τους τρόπους με τους οποίους επιδιώκει να ξαναβγεί στο προσκήνιο και να επιβιώσει επαγγελματικά και οικονομικά.

Εκπομπές-telemarketing με μάσκα δημοσιογραφικής αποκάλυψης επαναστατικής εφεύρεσης στο χώρο της υγείας με θέμα "θαυματουργά" νανοβιονικά γιλέκα και καλσόν όσο ήταν ακόμη σε κανάλι πανελλήνιας εμβέλειας -που παρόλο που απεδείχθησαν απάτη συνεχίζουν να πωλούνται- μετατροπή του zougla.gr σε e-shop με παρόμοιο υλικό προς πώληση, web-tv που απέτυχε, τηλεοπτικό κανάλι «GR» με αναμεταδόσεις πανελληνίως και μάλιστα με προωθητικό συνοδευτικό σλόγκαν στον τίτλο "Το Ελληνικό Κανάλι", στοχεύοντας ξεκάθαρα στο εθνικιστικό κλίμα που βρίσκεται σε έξαρση στη χώρα, κανάλι που απέτυχε και αυτό πριν καν καλά καλά ξεκινήσει, και μετατροπή του zougla.gr σε lifestyle portal μέσω του «Gova-Stileto» της γυναίκας του.

Τελευταίο και πιο αποκρουστικό, η μεθοδολογία να προσελκύσει κάποια κλικ παραπάνω μέσω διαδικτυακών δημοσκοπήσεων που οργανώνει συχνά πυκνά. Το σχέδιο απλό. Η Χρυσή Αυγή ως γνωστόν διαθέτει έμμισθους "διαδικτυακούς πολεμιστές" των οποίων ο ρόλος είναι να περνάν την ώρα τους πάνω από έναν υπολογιστή και μέσω πολλαπλών λογαριασμών σε social media, να ψηφίζουν, να σχολιάζουν και να προπαγανδίζουν τις νεοναζιστικές τους αντιλήψεις και στο τελευταίο blog του ιστού εφαρμόζοντας κατά γράμμα των μηχανισμό προπαγάνδας του πολυαγαπημένου τους Γιόζεφ Γκαίμπελς, μεγενθύνοντας έστω και εικονικά τον βαθμό αποδοχής των ιδεών τους.

Ο Τριανταφυλλόπουλος έχοντας καταλάβει την τακτική του μετακινούμενου e-στρατού των νεοναζί, οργανώνει τουλάχιστον μία φορά τον μήνα ανοιχτή διαδικτυακή ψηφοφορία. Το σύνθημα προς μαζική πολιορκία της ψηφοφορίας των νεοναζί e-στρατιωτών πέφτει και όσο διαρκεί αυτή (συνήθως 5-7 μέρες), οι χρυσαυγίτες ξημεροβραδιάζονται στο πόρταλ του ψηφίζοντας και ξαναψηφίζοντας, είτε αλλάζοντας browser, είτε ip, είτε διαγράφοντας τα cookies ώστε να έχουν το δικαίωμα πολλαπλών ψήφων.

Το αποτέλεσμα, και ο Μάκης να βγάζει περισσότερα χρήματα από τις διαφημίσεις του zougla.gr, και να αυξάνεται η επισκεψιμότητά του, και οι χρυσαυγίτες να γαβγίζουν ότι είναι πρώτο κόμμα με 25.1%. Την μη εγκυρότητα των πολυδιαφημισμένων δημοσκοπήσεων την γνωρίζουν αμφότεροι αλλά προφανώς και είναι το τελευταίο που τους απασχολεί.

Τουλάχιστον εμείς μπορούμε να πάρουμε ένα δίδαγμα για το σημείο σύμπραξης με νεοναζί και το επικοινωνιακό τους σπρώξιμο (με ότι αυτό συνεπάγεται) που μπορεί να φτάσει ένας Τριανταφυλλόπουλος προκειμένου να ανελιχθεί ξανά επαγγελματικά και να βγάλει λίγες εκατοντάδες ευρώ παραπάνω. Αυτό κρατάμε και αυτό θα θυμόμαστε κύριε Μάκη Τριανταφυλλόπουλε.



ΥΓ. Οι χρυσαυγίτες μάλλον δεν είναι ευχαριστημένοι ούτε με το 25,1 που τους δίνει ο Μάκης και προσθέτουν ως μπόνους στον εαυτό τους άλλα 2%. Γιατί έτσι!

ΥΓ2. Αν ρωτήσεις τους συντάκτες του ναζιστικού «Στόχου» γιατί θεωρούν ότι είναι η μόνη έγκυρη αυτή η δημοσκόπηση όπως αναφέρεται στον τίτλο του άρθρου τους, η εμπεριστατωμένη απάντηση θα είναι προφανής. Τι θα πει γιατί; Αφού μας αρέσει το αποτέλεσμα είναι και έγκυρη. Χρυσαυγίτικη λογική.