Σάββατο 10 Μαΐου 2014

Περί δημοσκοπήσεων

Ντέρμπι οι εκλογές του Μάη! Θρίλερ οι εκλογές του Μάη! Σε απόσταση αναπνοής Νέα Δημοκρατία και Σύριζα στις εκλογές του Μάη! Μάχη σώμα με σώμα για την πρωτιά στις εκλογές του Μάη!

Αυτή είναι η γραμμή των δημοσκόπων και των προπαγανδιστικών παραρτημάτων της Digea λίγες εβδομάδες πριν τις εκλογές. Δηλαδή αυτών που ζητάνε την διεξαγωγή τους και πληρώνουν τους δημοσκόπους για αυτές τους τις υπηρεσίες. Αυτών που διαπλέκονται σε βαθμό λύσσας με την κυβέρνηση του Σαμαρά, παίρνουν απίστευτα δάνεια από την κυβέρνηση Σαμαρά και προστατεύονται πλήρως από την κυβέρνηση Σαμαρά ώστε να μην απολέσουν ούτε το 0.1% από τις οικονομικές-μιντιακές αυτοκρατορίες που έχουν χτίσει την τελευταία 20ετία.

Ας δούμε τις αντίστοιχες δημοσκοπήσεις λίγες εβδομάδες πριν από τις βουλευτικές εκλογές του 2012 και το κατά πόσο έγκυρες τελικά αποδείχθησαν. Η παρούσα μάλιστα είναι για λογαριασμο της προπαγανδιστικής κυβερνητικής ναυαρχίδας του μαγαζιού του Μπόμπολα και του Ψυχάρη. Την «Ανατροπή» του Πρετεντέρη.




Και τελικά ένα μήνα μετά το αποτέλεσμα της κάλπης ήταν αυτό...



Όπως ήταν φυσικό τα ποσοστά όλων (σχεδόν) των κομμάτων ήταν υψηλότερα από αυτά των δημοσκοπήσεων εξαιτίας και των αναποφάσιστων οι οποίοι όταν πήγαν στις κάλπες αποφάσισαν. Ας αναλύσουμε τα ποσοστά. Με κόκκινο χρώμα παρουσιάζονται τα αντικυβερνητικά κόμματα τα οποία σύσσωμη η Digea τα αντιμετωπίζει εχθρικά μέσα από την κυβερνητική της προπαγάνδα από το 2012 ως και σήμερα με σταθερό τρόπο. Οι ανεξάρτητοι (sic) δημοσκόποι του Mega έδιναν...

Στην Νέα Δημοκρατία -0,65% από αυτό που τελικά πήρε

Στο ΠΑΣΟΚ -1,02% από αυτό που τελικά πήρε

Στον ΣΥΡΙΖΑ -10,58% από αυτό που τελικά πήρε

Στο ΚΚΕ -0,48% από αυτό που τελικά πήρε

Στους ΑΝΕΛ -3,60% από αυτό που τελικά πήραν

Στην ΔΗΜΑΡ -0,21% από αυτό που τελιά πήρε

Στον ΛΑΟΣ +1,10% από αυτό που τελικά πήρε


Εντελώς "τυχαία" τα δύο κόμματα που αντιμετωπίζονται με τον πιο εχθρικό τρόπο από την Digea ήταν και αυτά τα οποία παρουσίασαν την μεγαλύτερη ποσοστιαία απόκλιση.


Και αυτή είναι η μέτρηση της ίδια εταιρίας, από την ίδια εκπομπή, του ίδιου καναλιού, σήμερα. Κάντε την αναγωγή και φανταστείτε τα αποτελέσματα της 25ης Μαίου.