Σάββατο 13 Ιουλίου 2013

Μπακογιάννη: Εμένα η X.A. μου φέρεται με το σεις και με το σας

"Εμένα η Χρυσή Αυγή μου φέρεται με το σεις και με το σας. Διατηρούν φιλικές σχέσεις μαζί μου, όταν μου μιλούν έχουν μια ευγένεια απέναντί μου". 

Αυτή ήταν η απάντηση που έδωσε η κόρη του Μητσοτάκη, Ντόρα Μπακογιάννη στην κριτική που δέχθηκε σχετικά με τα ναζάκια που έκανε με τον Παναγιώταρο και δυστυχώς γι' αυτήν την συνέλαβε και ο φωτογραφικός φακός. 

Παρακάτω μπορείτε να θυμηθείτε δύο μόνο δείγματα από την συμπεριφορά του ναζιστή πιθήκου Παναγιώταρου σε άλλους ανθρώπους που δεν μοιάζουν σε τίποτα με την Ντόρα Μπακογιάννη. Ούτε είναι υπεύθυνοι για την εξαθλίωση εκατομμυρίων ανθρώπων, ούτε κρατικοδίαιτοι από την στιγμή που γεννήθηκαν, ούτε γόνοι οικογενειών που απομυζούν σαν βδέλες τον κρατικό προυπολογισμό δεκαετίες τώρα, ούτε εμπλέκονται με την Siemens.

"Κι εμάς Ντόρα μου η 17 Νοέμβρη με το σεις και με το σας μας φέρθηκε. Ποτέ δεν μας ενόχλησε", είναι η πολύ έξυπνη απάντηση προς την Ντόρα που κάνει τον γύρο των social media τις τελευταίες ώρες.








Διαβάστε επίσης: Ν. Δημοκρατία χωρίς Χ.Α. = Αρχιγκάνγκστερ χωρίς εκτελεστές

Δημοφιλείς Αναρτήσεις

    Παλαιότερες Αναρτήσεις