Σάββατο 13 Ιουλίου 2013

Συγκλονιστικά πειστήρια τρομοκρατίας


Επιχείρηση της Αντιτρομοκρατικής πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Πέμπτης στην Σταυρούπολη Θεσσαλονίκης για τη σύλληψη 2 ατόμων οι οποίοι σύμφωνα με την αστυνομία πιθανόν σχετίζονται με την οργάνωση FAI και Συνωμοσία Πυρήνων της Φωτιάς. 

Τα δυο άτομα μεταφέρθηκαν στην Αθήνα και εξετάζονται για τις τελευταίες επιθέσεις που εντάσσονται, σύμφωνα με ανακοινώσεις ανάληψης ευθύνης, στο γενικευμένο «σχέδιο Φοίνικας». 

Συγκεκριμένα, εξετάζονται για τις βομβιστικές επιθέσεις στο αυτοκίνητο της διευθύντριας των φυλακών Κορυδαλλού στη Δάφνη στις 7/6/2013, στο αυτοκίνητο σωφρονιστικού υπαλλήλου στο Άργος στις 12/6/13 και την αποστολή παγιδευμένου φακέλου στον τέως διευθυντή της Αντιτρομοκρατικής Υπηρεσίας Δημήτρη Χωριανόπουλου, ο οποίος όμως ανεφλέγη και στη συνέχεια εξουδετερώθηκε με ελεγχόμενη έκρηξη, στο κέντρο διανομής των ΕΛ-ΤΑ στο Κρυονέρι Αττικής. Γίνεται ακόμη αναφορά και στην εμπρηστική ενέργεια στον τρίτο όροφο ξενοδοχείου στην Τζακάρτα της Ινδονησίας (26/6), την οποία ανέλαβε η FAI-IRF, ως «χειρονομία αλληλεγγύης» στον προφυλακισμένο εδώ και 2,5 χρόνια απεργό πείνας Κώστα Σακκά.

Ακολουθεί η λίστα με τα συγκλονιστικά πειστήρια που βρέθηκαν και κατασχέθηκαν από την αντιτρομοκρατική στο διαμέρισμα γιάφκα της Σταυρούπολης μαζί με ομολογία ενοχής τρομοκρατικής δράσης και του ίδιου του αρθρογράφου του παρακάτω κειμένου.



Τι πειστήρια χρεώνει η αντιτρομοκρατική στους δύο υπόπτους συλληφθέντες της Σταυρούπολης χθες βράδυ. Σύμφωνα με την ανακοίνωση σε έρευνες που πραγματοποίησε η Αντιτρομοκρατική Υπηρεσία, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν, μεταξύ άλλων, τα ακόλουθα:

Φάκελοι προπληρωμένου τέλους των ΕΛ.ΤΑ. για την αποστολή δεμάτων, χωρητικότητας έως 4,5 κιλά βάρους ο καθένας (έχει και η γιαγιά μου για να στέλνει φαγητό στον ξάδερφό μου που σπουδάζει στα Ιωάννινα!)

Τσεκούρι με ξύλινη χειρολαβή (έχει κι ο παππούς μου για να σκάβει την αυλή. και δρεπάνι και σφυρί. με τρομοκρατική ΞΥΛΙΝΗ χειρολαβή και τα 3!)

Μάλλινη κουκούλα τύπου full face (έχω κι εγώ από όταν έκανα σκοπιά με -18 βαθμούς στο στρατό. Και μάλιστα 3!)

Σκληροί δίσκοι αποθήκευσης ψηφιακών δεδομένων (έχω κι εγώ! 2 εσωτερικούς, 2 εξωτερικούς!)

Φορητές συσκευές αποθήκευσης ψηφιακών δεδομένων (καλά εδώ είμαι τουλάχιστον ο Κάρλος το Τσακάλι και ο Αντρέας Μπάαντερ μαζί. 5-6 στικάκια έχω διαφόρων μεγεθών και μάλιστα είμαι προκλητικός και ρισκάρω να τα κουβαλάω σε κοινή θέα στο μπρελόκ με τα κλειδιά του σπιτιού και του αυτοκινήτου!)

Φορητοί ηλεκτρονικοί υπολογιστές (έχω έναν Acer του 2006, έναν Toshiba του 2012 και ένα HP Νetbook του 2013. Είμαι οργανωμένος τρομοκράτης! Αμ πως!)

Συσκευές κινητών τηλεφώνων (α καλά... δεν πετάω ποτέ τα παλιά μου κινητά. Μέχρι και το πρώτο μου Nokia 3210 έχω! Καμιά 10ρια όλα μαζί! Είμαι τρομοκράτης που δένεται συναισθηματικά με τον τρομοκρατικό εξοπλισμό του!)

Μονάδες ηλεκτρονικών υπολογιστών (κι από αυτούς έχω κρατήσει να μου θυμίζουν την εποχή προ λάπτοπ. Τα πρωτόγονα τρομοκρατικά χρόνια)

Συσκευή καταγραφής εικόνας (ΚΑΙ από αυτά έχω!! και καταγραφής βίντεο έχω, και ήχου έχω, και εξωγηίνων συχνοτήτων και φαντασμάτων έχω!)

Είκοσι επτά (27) ξύλινα κοντάρια (έχω πλαστικά τουβλάκια lego και αλουμινένια κοντάρια για την σκηνή του camping στο River Party στο Νεστόριο! Πιάνει; Νομίζω το αλουμίνιο είναι πιο τρομοκρατικό από το ξύλο το οποίο είναι και πιο χριστιανικό!)

Τρία (3) κράνη μοτοσικλετιστή (από αυτό να πω την αλήθεια δεν έχω. Δεν συμπαθώ ιδιαίτερα τα δίτροχα. Ίσως είμαι τυχερός και να θεωρηθεί πειστήριο αθωότητας από την εύστροφη και δημοκρατική αντιτρομοκρατική)

Πλαστική αντιασφυξιογόνα μάσκα (κι από τούτο έχω, δώρο από μια φίλη κι έχω δει ακόμα και ματατζήδες να φοράν τέτοια κακά τρομοκρατικά πράγματα.)

Πολυμηχάνημα (κι από αυτό έχω και μπορώ να καταθέσω ενόρκως ότι έχω δει και πολλά βιβλιοπωλεία να έχουν καμουφλαρισμένα)

Βιβλία αναρχικού περιεχομένου (αν πω πόσα έχω μπαίνω ισόβια! Και μάλιστα σε όλα τα εξώφυλλα υπάρχουν κάτι αξύριστοι περίεργοι που μοιάζουν με παπάδες αλλά κάτι μου λέει πως δεν είναι)

Μουρούτη επειδή ξέρω πως μας κρυφοδιαβάζεις, πες της Αντιτρομοκρατικής όταν έρθει στο σπίτι για να με συλλάβει ας ενημερώσει και το κέντρο της Άμεσης Δράσης, μην έχουμε τα χθεσινά παρατράγουδα με την Άμεσο Δράση να κυνηγάει την Αντιτρομοκρατική να την συλλάβει γιατί τους νόμιζε για απαγωγείς όταν τους είδε με τα full face να μαντρώνουν με την βία ανθρώπους. https://www.facebook.com/theroof.is.onfire.aa/posts/312148668921138  ... Ούτε ο Μαχόνι στην "Μεγάλη των Μπάτσων Σχολή" τέτοιες γκάφες!

Υ.Γ. Οι σύντροφοι συνεργοί τρομοκράτες, η γιαγιά και ο παππούς, μένουν στο χωριό και έχουν κι άλλα πειστήρια τρομοκρατίας. Πιο τρομοκρατικά. Μία ξυλόσομπα, ένα τρακτέρ, μέχρι και κότες στην αυλή!!!

Δημοφιλείς Αναρτήσεις

    Παλαιότερες Αναρτήσεις